Grohe

Marketing award 2008

Sanitairspecialist Grohe heeft de Marketing Award 2007 van het blad Sanitair- en Tegelspecialist gewonnen voor de meeste succesvolle introductie. De lezers van het vakblad prezen Grohe voor haar innovatieve thermostaatkranen met CoolTouch®. “Deze prijs bevestigt onze innovatiekracht en daar zijn we trots op!”, reageerde Rob van den Maagdenberg enthousiast op de toekenning van de prijs.

De Marketing Award is een prijs die geïnitieerd wordt door Quorum Uitgevers B.V., uitgever van vakbladen zoals Sanitair- en Tegelspecialist, Keuken- & Interieurmagazine, Sanitair Project Management en consumentenbladen zoals Badkamer Studio en Keuken Studio. De jaarlijkse verkiezing kent per blad vier categorieën, te weten: meest succesvolle introductie, meedenken op winkelvloerniveau, logistieke prestaties en totale ondersteuning om producten onder de aandacht te brengen.

Sanitairspecialist Grohe heeft de Marketing Award 2007 van het blad Sanitair- en Tegelspecialist gewonnen voor de meeste succesvolle introductie. De lezers van het vakblad prezen Grohe voor haar innovatieve thermostaatkranen met CoolTouch®. “Deze prijs bevestigt onze innovatiekracht en daar zijn we trots op!”, reageerde Rob van den Maagdenberg enthousiast op de toekenning van de prijs.

De Marketing Award is een prijs die geïnitieerd wordt door Quorum Uitgevers B.V., uitgever van vakbladen zoals Sanitair- en Tegelspecialist, Keuken- & Interieurmagazine, Sanitair Project Management en consumentenbladen zoals Badkamer Studio en Keuken Studio. De jaarlijkse verkiezing kent per blad vier categorieën, te weten: meest succesvolle introductie, meedenken op winkelvloerniveau, logistieke prestaties en totale ondersteuning om producten onder de aandacht te brengen.

Over CoolTouch®

De Grohtherm 2000 en 3000 van Grohe, en de Grohtherm 2000 Special (specifiek voor de zorgsector) zijn voorzien van GROHE CoolTouch®. Het hete water in de thermostaat wordt volledig omspoeld door koud water. Daardoor wordt de kraan aan de buitenkant nooit warmer dan de ingestelde temperatuur. Het is een uniek systeem van Grohe dat ervoor zorgt dat branden aan de kraan niet zomaar mogelijk is.

Over Grohe

Het Duitse Grohe AG werd in 1911 opgericht en is inmiddels een wereldwijd opererende onderneming. Van de Duitse productie wordt driekwart geëxporteerd. Daarnaast zijn er ook productievestigingen in Portugal, Noord-Amerika en Thailand. Grohe is actief in ruim 130 landen. In 2006 bedroeg de omzet 939 miljoen euro. In Nederland bestaat Grohe sinds 1973. Het is een volle dochter van Grohe AG. Grohe Nederland is verantwoordelijk voor de marketing, verkoop, logistiek en service van het merk in Nederland. Met het totale productassortiment - dat bestaat uit badkamer- en thermostaatkranen, handdouches en douchesystemen, keukenkranen en installatiesystemen en bedieningsplaten voor het toilet - is Grohe actief op zowel de consumentenmarkt als op de professionele markt.

Kijk voor meer informatie op: www.grohe.nl

Een goed advies is goud waard

Alles voor een tevreden klant! Een erkend 5-sterrenspecialist wil u niet slechts een product of dienst verkopen, maar juist een fijne aankoopbeleving garanderen. Hierdoor weet u zeker dat u bij een winkel aanklopt waar de mensen tot het uiterste gaan om u 100% tevreden te stellen.

Vind uw 5-Sterrenspecialist

Interessante artikelen

Gratis meer informatie over Grohe?

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Een goed advies is goud waard

Wanneer u zeker wilt zijn van een goed advies, informeer dan bij een 5-sterrenspecialist.

Vind uw 5-Sterrenspecialist