Hornbach

beloont meest creatieve bouwprojecten

HORNBACH geeft creatieve doe-het-zelvers een maand lang de kans om 15.000 euro aan gereedschap en ander bouwmateriaal te winnen. De inschrijving van de internationale wedstrijd, waarbij de mensen achter de tien meest creatieve projectideeën in de prijzen vallen, is inmiddels van start gegaan. Deze actie vindt plaats in het kader van de najaarscampagne "Maak er jouw project van!" Inschrijven, via http://www.hornbach.nl of in de vestigingen, is mogelijk tot 5 oktober.



Naast de 15.000 euro aan tegoedbonnen voor gereedschap en ander materiaal, worden er 500 projectpakketten verloot. De jury, onder leiding van Jürgen Schröcker (lid van Raad van Bestuur van HORNBACH) beoordeelt de inzendingen op uniciteit, durf, eigenzinnigheid én op realiseerbaarheid.

Met deze internationale wedstrijd wil HORNBACH doe-het-zelvers met of zonder achterban aanmoedigen om grote, ludieke bouwprojecten aan te pakken. Wie weet er een ongewoon project, maar ontbrak het tot nu toe aan de middelen? Wie gaat er iets bouwen, wat andere mensen verrast? HORNBACH daagt iedereen uit om mee te doen met een origineel idee. Zoals het bouwen van de langste bar ter wereld, of het behangen van een voetgangerstunnel...

De actie loopt in acht van de negen Europese landen waar HORNBACH is vertegenwoordigd, met winkels van gemiddeld 11.000 m2. Inschrijven kan online via www.hornbach.nl , of door het invullen van de inschrijfformulieren die bij de servicebalie van iedere vestiging zijn te vinden.

Over HORNBACH
HORNBACH is een onafhankelijke familieonderneming met een bedrijfshistorie van meer dan 130 jaar. De nettoconcernomzet van de HORNBACH HOLDING AG is in het boekjaar 2008-2009 (1 maart 2008 t/m 28 februari 2009) met 5,1% gestegen naar 2,75 miljard euro. In het concern werken meer dan 13.000 mensen. De grootste operationele dochter, HORNBACH-Baumarkt-AG, heeft op dit moment 130 bouw- en tuincentra in negen Europese landen. Daarnaast zijn er in de regio Zuidwest-Duitsland nog eens 21 groothandelsmarkten voor bouwmaterialen. In Nederland heeft het concern acht vestigingen. HORNBACH kan als het enige beursgenoteerde familiebedrijf binnen de top tien in de doe-het-zelfbranche terugkijken op een bedrijfshistorie van vijf generaties.

Een goed advies is goud waard

Alles voor een tevreden klant! Een erkend 5-sterrenspecialist wil u niet slechts een product of dienst verkopen, maar juist een fijne aankoopbeleving garanderen. Hierdoor weet u zeker dat u bij een winkel aanklopt waar de mensen tot het uiterste gaan om u 100% tevreden te stellen.

Vind uw 5-Sterrenspecialist

Een goed advies is goud waard

Wanneer u zeker wilt zijn van een goed advies, informeer dan bij een 5-sterrenspecialist.

Vind uw 5-Sterrenspecialist