CROWNE PLAZA MAASTRICHT
HOTEL VAN HET JAAR 2009
Met name het financiële resultaat is een topprestatie; in een zeer uitdagende markt is dit hotel in 2009 in staat gebleken als een van de weinige hotels in Nederland om betere financiële resultaten te realiseren dan in het jaar ervoor: "Dit is het resultaat van de grandioze inzet en het enthousiasme van al onze medewerkers. Een kroon op ons werk!", aldus een trotse general manager Gunnar Souren, onder wiens leiding het hotel deze prijs in de wacht sleepte.
De winnaar werd tijdens het jaarlijkse feest voor alle Bilderberg-medewerkers bekend gemaakt. "We zijn er ontzettend trots op een juweel als Crowne Plaza Maastricht in onze portefeuille te hebben. Het hotel en natuurlijk de medewerkers hebben deze titel meer dan verdiend!", aldus algemeen directeur Dries van der Vossen van Bilderberg.
Een goed advies is goud waard
Alles voor een tevreden klant! Een erkend 5-sterrenspecialist wil u niet slechts een product of dienst verkopen, maar juist een fijne aankoopbeleving garanderen. Hierdoor weet u zeker dat u bij een winkel aanklopt waar de mensen tot het uiterste gaan om u 100% tevreden te stellen.