Kosta Boda en orrefors glaskunst
Nieuwe lente- en zomercollectie
In de nieuwe lente- en zomercollectie van Kosta Boda staan natuur en liefde centraal, endat is te zien aan de kleurrijke en romantische glaskunstwerken. Op de limited edition Make Up cocktailglazen van Asa Jungnelius zijn zwoele rode lippen gedrukt en aan het oor van het glas hangt een blinkende diamant. Ernst Billgren breidt zijn New Friends-serie uit met een eend die zich gemoedelijk door het riet beweegt. De Contrast-vazen van Anna Ehmer
zijn bedekt met een sluier van kleurige strepen.
Het thema in de Valentino-collectie van Martti Rytkönen is liefde. De serie wordt omschreven als loving gifts, omdat de ontwerpen in de vorm van een hart zijn. Erika Lagerbielke ontwierp feestelijke limited edition cocktailglazen met een klassieke blauwe druppel erin. Simon Klenell, winnaar van de Scholarship Award van Orrefors, presenteert de YouWe-lijn. Deze lijn bestaat uit drie barglazen die de essentie van verschillende glazen terugbrengt tot drie moderne vormen. Ingegerd Råman viert haar 10-jarige jubileum als designer bij Orrefors. Voor elk jaar heeft ze een Bonbon-vaas ontworpen die staan voor alle ontwerptechnieken die zij heeft toegepast.
zijn bedekt met een sluier van kleurige strepen.
Het thema in de Valentino-collectie van Martti Rytkönen is liefde. De serie wordt omschreven als loving gifts, omdat de ontwerpen in de vorm van een hart zijn. Erika Lagerbielke ontwierp feestelijke limited edition cocktailglazen met een klassieke blauwe druppel erin. Simon Klenell, winnaar van de Scholarship Award van Orrefors, presenteert de YouWe-lijn. Deze lijn bestaat uit drie barglazen die de essentie van verschillende glazen terugbrengt tot drie moderne vormen. Ingegerd Råman viert haar 10-jarige jubileum als designer bij Orrefors. Voor elk jaar heeft ze een Bonbon-vaas ontworpen die staan voor alle ontwerptechnieken die zij heeft toegepast.
Een goed advies is goud waard
Alles voor een tevreden klant! Een erkend 5-sterrenspecialist wil u niet slechts een product of dienst verkopen, maar juist een fijne aankoopbeleving garanderen. Hierdoor weet u zeker dat u bij een winkel aanklopt waar de mensen tot het uiterste gaan om u 100% tevreden te stellen.