Siemens keukenapparatuur
Kim marketing award
KIM – Keuken & Interieur Magazine heeft gisteren aan Siemens de Marketing Award voor “de meest succesvolle introductie” overhandigd. Dit is een prestigieuze prijs in de keukenbranche. Siemens werd geroemd om de innovaties die in 2008 gepresenteerd zijn. Vooral het nieuwe design voor de complete inbouwlijn, de Domino-kookplaten en de 5-pits gaskookplaat met de wokbrander links sprongen eruit. Volgens het juryrapport is de keukenbranche erg enthousiast over de verschillende innovaties die Siemens het afgelopen jaar presenteerde: “Er werden door de respondenten allerlei voorbeelden van interessante noviteiten genoemd, van het Dominoprogramma tot de nieuwe 5-pits gaskookplaat met wokbrander. Maar vooral kwamen er enthousiaste reacties over de nieuwe inbouwlijn die in 2008 werd gepresenteerd”. Marketing Manager Leonie van Overstraten is trots op de KIM Award: “Siemens introduceerde in 2008 na acht jaar een hele nieuwe collectie inbouwapparatuur, waaronder (stoom)ovens, afzuigkappen, kookplaten, warmhoudlades en inbouw-espressoautomaten. Voor Siemens was dit natuurlijk best spannend. Het is heel motiverend om te horen dat de keukenbranche hier zo enthousiast over is. Dat we dan ook nog de KIM Marketing Award winnen, vind ik een hele eer. Ik wil de keukenbranche hier hartelijk voor bedanken!”
Ook de nieuwe Domino-kookplaten vielen in de smaak. Met de 30 en 40 cm brede kookplaten kan naar hartenlust worden gecombineerd. De Domino-kookplaten met hun roestvrijstalen draaiknoppen vormen een naadloos geheel. Bovendien kan gekozen worden tussen inductie, keramisch koken of koken op gas. De Nederlander wokt graag links. Op deze trend speelde Siemens succesvol in door de introductie van een gaskookplaat met een krachtige wokbrander van 3,6 Kw. De kookplaat is strak vormgegeven in RVS en aantrekkelijk geprijsd onder de 1000 euro. Kijk voor meer informatie op: www.siemens.nl/huishouden |
Een goed advies is goud waard
Alles voor een tevreden klant! Een erkend 5-sterrenspecialist wil u niet slechts een product of dienst verkopen, maar juist een fijne aankoopbeleving garanderen. Hierdoor weet u zeker dat u bij een winkel aanklopt waar de mensen tot het uiterste gaan om u 100% tevreden te stellen.