Gratis Leolux inspiratieboek
vraag hem hier aan
Modellen 183 en 187
Freistil introduceert twee nieuwe looks als aanvulling op de bestaande freistil collectie, welke in de lente van 2011 is geïntroduceerd met het statement: “Als Berlijn een meubelstuk was, was het freistil”. Tijdens deze introductie campagne waren de foto’s gemaakt in privé woningen van de ware ‘Berliner freigeister’.
Voor de nieuwe beeldenreeks heeft fotograaf Ben Jakon wederom levensechte ‘homestory’s gefotografeerd in de creatieve metropool Berlijn. Men leert de woonruimte kennen van eigenaar van een bekend Duits reclamebureau en journalist Johannes Bonke alsook het sympathieke Duits Russische gezin bestaande uit, reclameprofessional Alexander en productmanager Daria met hun twee kinderen Klara en Ella.
Freistil 187
De nieuwe, uiterst royale en lage loungebank freistil 187 kenmerkt zich door een perfect loungecomfort met bijbehorende extreem diepe zit. Deze bank uit het veelzijdige combinatieprogramma past perfect in de casual levensstijl van Johannes Bonke, frequent flyer en oprichter Colorstorm. Verkoopadviesprijs vanaf: € 1.716,-
Freistil 183
Het bankenprogramma freistil 183 bestaat uit drie, vier, vijf, zes of zelf meer banken in één. De losse zittingen kunnen naar wens gedraaid of los op de grond geplaatst worden. Het bankenprogramma werd speciaal voor Alexander, Daria, Klara en Ella geheel nieuw en zeer bont bekleed. De vrolijke modulariteit van freistil 183 zorgt voor een gezellige chaos met stijl. Verkoopadviesprijs vanaf: € 1.447,-
Alle ware ‘freigeister’ zullen veel plezier beleven aan de meubelen van het merk freistil. Welke verkrijgbaar zijn in een fijne leer- en stoffencollectie die onder andere samen met de Duitse Hitex fabrikant Rohleder werd ontwikkeld. Creatieven kunnen kiezen uit 130 verschillende stofontwerpen en hun temperament expressie geven met coole uni’s, romantische bloemmotieven of Italiaans geïnspireerde meubelstoffen.
Alles voor een tevreden klant! Een erkend 5-sterrenspecialist wil u niet slechts een product of dienst verkopen, maar juist een fijne aankoopbeleving garanderen. Hierdoor weet u zeker dat u bij een winkel aanklopt waar de mensen tot het uiterste gaan om u 100% tevreden te stellen.