Grohe sanitair

Winnaar gouden spijker


Sanitairspecialist Grohe heeft afgelopen woensdag de Gouden Consumentenspijker 2009 gewonnen. Het onderzoeksbureau GfK Panel Services heeft in maart 2009 een onderzoek gehouden onder 5.000 personen naar de waardering van verschillende dhz-merken. Grohe behaalde een overtuigende 1e plaats en ontving de Gouden Spijker voor het merk met het beste imago bij de consument.


Kwaliteit van het product en een goede prijs/kwaliteitverhouding zijn meest belangrijke factoren voor een consument
In maart 2009 liet MIX door GfK Panel Services een representatief onderzoek uitvoeren naar de favoriete consumentenmerken. 5.000 consumenten werd gevraagd naar de waardering van verschillende dhz-merken. Op 8 deelkenmerken is aan respondenten gevraagd hoe belangrijk ze deze factor vinden. Hieruit blijkt dat de consument de kwaliteit van een product het belangrijkste vindt, gevolgd door de prijs/kwaliteitsverhouding. Deze oordelen zijn uiteindelijk ook in de eindscore meegenomen.

Grohe eindigt in 6 van de 8 deelkenmerken op de 1e plaats
In maar liefst 6 van de 8 deelcriteria eindigde Grohe op de eerste plaats. Bij de kenmerken die de consument als meest belangrijk benoemde, werd Grohe het hoogst gewaardeerd. Ook het innovatieve karakter van het merk Grohe, de betrouwbaarheid en de onderscheidendheid in de markt werden het meest positief beoordeeld door de consumenten. Grohe liet hierbij bekende merken als Gardena, Wijzonol, Philips en Sikkens achter zich. Door de hoogste waardering in 6 van de 8 categorieën behaalde Grohe op overtuigende wijze de overall 1e plaats in de vorm van de Gouden Consumentenspijker.

Over Grohe
Het Duitse Grohe AG werd in 1911 opgericht en is inmiddels een wereldwijd opererende onderneming. Van de Duitse productie wordt driekwart geëxporteerd. Daarnaast zijn er ook productievestigingen in Portugal, Noord-Amerika en Thailand. Grohe is actief in ruim 130 landen. In 2008 bedroeg de omzet 1,01 miljard euro. In Nederland bestaat Grohe sinds 1973. Het is een volle dochter van Grohe AG. Grohe Nederland is verantwoordelijk voor de marketing, verkoop, logistiek en service van het merk in Nederland. Met het totale productassortiment - dat bestaat uit badkamer- en thermostaatkranen, handdouches en douchesystemen, keukenkranen en installatiesystemen en bedieningsplaten voor het toilet - is Grohe actief op zowel de consumentenmarkt als op de professionele markt.

Kijk voor meer informatie op: www.grohe.nl

Een goed advies is goud waard

Alles voor een tevreden klant! Een erkend 5-sterrenspecialist wil u niet slechts een product of dienst verkopen, maar juist een fijne aankoopbeleving garanderen. Hierdoor weet u zeker dat u bij een winkel aanklopt waar de mensen tot het uiterste gaan om u 100% tevreden te stellen.

Vind uw 5-Sterrenspecialist

Interessante artikelen

Gratis meer informatie over Grohe?

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Een goed advies is goud waard

Wanneer u zeker wilt zijn van een goed advies, informeer dan bij een 5-sterrenspecialist.

Vind uw 5-Sterrenspecialist