Geberit AquaClean

Reclame campagne zet merk op de kaart

Sanitair leverancier Geberit heeft voor haar merk Geberit AquaClean de Category Awareness en de Brand Awareness in 2012 aanzienlijk zien stijgen ten opzichte van het jaar ervoor, mede door het inzetten van online, print advertenties en billboards rondom het RTL weer en RTL klok, zo blijkt uit onderzoek van het Zwitserse bureau Marketagent naar het merk Geberit AquaClean in Nederland. Met deze stijging krijgt de nieuwe productcategorie ‘douchewc’ voet aan de grond in Nederland.



Geberit AquaClean is, als voorloper in de relatief nieuwe productcategorie douchewc’s, voornamelijk middels online, print en non-spot zichtbaar geweest in 2012. En niet zonder resultaat. De Category Awareness van de wc met geïntegreerde douchefunctie steeg van 48,3% in 2011 naar 61,3% in november 2012. De geholpen naamsbekendheid van Geberit AquaClean steeg afgelopen november naar 33% terwijl deze nog op 12,3% stond vorig jaar. Uit hetzelfde onderzoek blijkt de consument het merk Geberit AquaClean in 2012 het meest te kennen vanuit de tv campagne, gevolgd door print advertenties. De non-spots van Geberit AquaClean zijn afgelopen jaar te zien geweest bij RTL in de maanden februari, juni en augustus. In samenwerking met mediabureau MEC Global is de campagne tot stand gekomen.

Geberit AquaClean
Geberit is met de AquaClean douchewc de drijvende kracht achter een culturele omslag door een nieuwe toiletgewoonte te vestigingen; jezelf reinigen met water na het gebruik van het toilet. De douchewc zet de maatstaf voor een nieuwe vorm van lichaamsverzorging in Nederland. Ook na het toiletgebruik willen mensen een schoon en fris gevoel ervaren. De douchewc’s van Geberit hebben een ingebouwd wellness programma waarmee het onderlichaam zacht en weldadig door een warme waterstraal wordt gereinigd. Al naar gelang het model vullen extra eigenschappen de douchefunctie aan, zoals de ladydouche, een pulserende massagedouche, een föhn en een afstandsbediening. De toename van wc’s met geïntegreerde douchefunctie komt voort uit de toenemende wellness wens van de consument waarbij persoonlijke hygiëne en welzijn steeds belangrijker wordt.

Een goed advies is goud waard

Alles voor een tevreden klant! Een erkend 5-sterrenspecialist wil u niet slechts een product of dienst verkopen, maar juist een fijne aankoopbeleving garanderen. Hierdoor weet u zeker dat u bij een winkel aanklopt waar de mensen tot het uiterste gaan om u 100% tevreden te stellen.

Vind uw 5-Sterrenspecialist

Interessante artikelen

Gratis meer informatie over Sanitair?

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Een goed advies is goud waard

Wanneer u zeker wilt zijn van een goed advies, informeer dan bij een 5-sterrenspecialist.

Vind uw 5-Sterrenspecialist