
Nieuwe Auping commercial
Zo wordt een kwaliteitsbed gemaakt
Sterker nog, gezonde concurrentie vinden we alleen maar goed. Maar er verschijnen meer en meer aanbieders op de markt die het niet zo nauw nemen met de kwaliteit van de bedden die ze verkopen. En dat terwijl ze er wel een fors prijskaartje aan hangen. Kijk, daar krijgen we bij Auping wel slapeloze nachten van. En dat is voor het eerst sinds 1888.
Zo zijn er bijvoorbeeld beddenfabrikanten die doen alsof ze al bijna honderd jaar verstand hebben van goede nachtrust. Ze staan zogenaamd voor kwaliteit en vakmanschap, terwijl dit nergens op gebaseerd is. Als consument wordt u in slaap gesust met 'revolutionaire slaapkamerinnovaties’ die niets zeggen over het bed zelf. Vage kwaliteitslogo’s maken het rammelende verhaal compleet. Er zijn partijen die hoogwaardig design suggereren. Bijvoorbeeld in de vorm van een ogenschijnlijk luxe en comfortabele boxspring. Maar in de praktijk blijken deze bedden vaak niet meer dan een slecht ondersteunende, lege huls. Helaas kunnen we zo nog wel even doorgaan. Uiteindelijk komen deze goedkope trucs u als consument duur te staan. Want hoe u er over vijf tot tien jaar bij ligt, daar zullen deze aanbieders geen seconde van wakker liggen.
Laat u niet verleiden door dit soort praktijken. Let op belangrijke producteigenschappen als u een bed koopt, zoals goede ventilatie, drukverlaging en ondersteuning. Echte kwaliteit zit van binnen. Dat is waar een gezonde nachtrust begint. En wees kritisch. Ga naar een erkende specialist die echt jaren ervaring heeft op het gebied van slapen, en laat u niet alleen misleiden door de buitenkant. Zo, dat is van ons hart. Hopelijk bent u wakker geschud. Dan kunnen wij vanavond ook weer lekker slapen.
Maar waar gaat het mis? Waarom geloven veel mensen de nonsens die sommige beddenfabrikanten ventileren? Omdat het besjoemelen van mensen ook een vak is. En laat een aantal concurrenten daar nou net in uitblinken. In plaats dat ze energie steken in het maken van een goed bed, bedenken ze de meest uitgeslapen marketingtrucs. Dat is precies het verschil tussen gebakken lucht en goede ventilatie. Daarom vinden we het hoog tijd voor een wake-up-call. Om te voorkomen dat u de komende tien jaar wakker ligt in een slecht bed.
Een goed advies is goud waard
Alles voor een tevreden klant! Een erkend 5-sterrenspecialist wil u niet slechts een product of dienst verkopen, maar juist een fijne aankoopbeleving garanderen. Hierdoor weet u zeker dat u bij een winkel aanklopt waar de mensen tot het uiterste gaan om u 100% tevreden te stellen.