B&O PLAY

Nieuw submerk van Bang & Olufsen

Bang &Olufsen heeft op de Consumer Electronics Show (CES) in Las Vegas een nieuw submerk gelanceerd: B&O PLAY. Het submerkzal bestaan uit audio- en videoproducten die gebruiksgemak combineren met een hedendaags ontwerp van hoge kwaliteit voor de digitale generatie. Het eerste product dat zal worden uitgebracht, is het langverwachte draagbare muzieksysteem Beolit 12.



B&O PLAY staat voor autonome producten waarvan de werking duidelijk en eenvoudig is in plaats van geïntegreerde thuisinstallaties waar Bang &Olufsen om bekend staat. Alle producten binnen de B&O PLAY-portfolio zullen voldoen aan de volgende kenmerken: portable, een intuïtief gebruik, goed in te passen in het dagelijks leven en uiteraard een uitstekende geluidsbeleving.

Toegankelijker
De prijzen zullen toegankelijker zijn dan normaal gesproken het geval is bij Bang & Olufsen. Bovendien worden de producten ontworpen voor het gebruikspatroon van de digitale generatie en met een hedendaags en speels design. De traditie van Bang &Olufsen voor wat betreft het streven naar perfectie wordt natuurlijkwel voortgezet. De producten van B&O PLAY zullen een ultieme combinatie zijn van een zeer goede audio, klankbeeld en een hoogwaardig design met gebruik van de beste materialen.

Nieuw publiek
"Met B&O PLAY brengen we de kernwaarden wat betreft ontwerp, resultaten en kwaliteit van Bang & Olufsen naar een nieuw publiek toe", zegt Tue Mantoni, CEO van Bang & Olufsen. "Daarnaast hebben veel vaste klanten van Bang & Olufsen ons al laten weten dat zij dit soort producten zouden gebruiken in vakantiehuizen, kamers van tieners of voor op reis."

Een intensere ervaring
De missie van B&O PLAY is om de luister- en kijkervaring intenser te maken. "We hebben gepraat met musici en mensen die in geluidsstudio's werken. Zij zeggen allemaal dat het heel goed is dat steeds meer mensen op meer plaatsen naar muziek luisteren. Ze klagen er echter over dat de geluidskwaliteit achteruit is gegaan. Wij willen een praktische en makkelijke media-ervaring mogelijk maken, maar wel met een uitstekende kwaliteit", zegt Henrik Taudorf Lorensen, vicepresident van B&O PLAY. "We proberen een luchtige stijl voor onze ontwerpen te gebruiken. Onze benadering wat betreft ontwerp heeft invloed op alle aspecten van de producten. We doen hard ons best om geavanceerde technologie menselijker te maken en technologie dichterbij de mensen te brengen in plaats van andersom."

Verkoopkanalen
De producten uit de B&O PLAY-collectie zullen beschikbaar zijn in Bang & Olufsen-winkels in de gehele wereld, in geselecteerde winkels van Apple in de VS en Europa en via de nieuwe online winkel www.beoplay.com.Het eerste product van B&O PLAY dat zal worden uitgebracht is het langverwachte draagbare muzieksysteem Beolit 12, dat zal worden gevolgd door andere producten in 2012.

Een goed advies is goud waard

Alles voor een tevreden klant! Een erkend 5-sterrenspecialist wil u niet slechts een product of dienst verkopen, maar juist een fijne aankoopbeleving garanderen. Hierdoor weet u zeker dat u bij een winkel aanklopt waar de mensen tot het uiterste gaan om u 100% tevreden te stellen.

Vind uw 5-Sterrenspecialist

Gratis meer informatie over Bang & Olufsen?

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Een goed advies is goud waard

Wanneer u zeker wilt zijn van een goed advies, informeer dan bij een 5-sterrenspecialist.

Vind uw 5-Sterrenspecialist