Bij het ontwerpen van een nieuwe badkamer spelen individueel design en persoonlijk karakter een steeds grotere rol. Daarom breidt GROHE haar Colors collectie fors uit en maakt het daarmee eenvoudiger dan ooit om een geheel eigen, gepersonaliseerde badkamer te creëren: in je eigen kleur, stijl en afwerking, van kranen en douche tot aan de accessoires die zorgen voor de finishing touch.

Ongekende kleurvariatie
Eén van belangrijkste kenmerken van de nieuwe GROHE Colors collectie is de ongekend brede keuze in kleuren. GROHE is zelfs de enige die een kleurenportfolio biedt voor montagedelen, douches, accessoires en bedieningsplaten. Om de hoogste kwaliteit en beste afwerking te kunnen garanderen, produceert GROHE deze producten op basis van haar bewezen Physical Vapor Deposition (PVD) proces. Dit innovatieve proces zorgt niet alleen voor een nog bredere kleurkeuze, maar biedt tegelijkertijd ook een afwerking die drie keer zo hard en tien keer krasvaster is dan een gegalvaniseerde finish.

Naast chroom bestaat de GROHE Color collectie uit diverse andere prachtige kleurdesigns, waaronder SuperSteel, Cool Sunrise, Warm Sunset, Nickel en Hard Graphite. Bekijk hier alle mogelijkheden: colors.grohe.nl.

Complete badkamerconcepten
GROHE biedt met haar complete badkamerconcepten een totaaloplossing voor klant én leverancier. Daarmee vereenvoudigt GROHE het plannings- en installatieproces voor partners door hen vanuit één bron een omvangrijk totaalpakket aan kranen, douchesystemen en accessoires te bieden. Aangevuld met een zorgvuldig samengesteld aanbod in keramiek. Die benadering biedt klanten de beste mogelijkheid om individuele elementen te kiezen die perfect passen bij hun persoonlijke smaak en wensen.

“De verwachtingen van consumenten veranderen verregaand,” zegt Thomas Führ, CEO van GROHE AG. “Bij GROHE spelen we daarop in door de toekomst van water vorm te geven op basis van design en innovatie. Wij geven onze klanten de bouwstenen om hun persoonlijke lifestyle te kunnen uiten. Tegelijkertijd bieden we onze partners oplossingen waarmee zij hun klanten precies datgene kunnen bieden waar het volgens ons bij klanttevredenheid om gaat: de keuze en het beste advies voor, en personalisatie van een tailormade badkameroplossing.”

Samen met partners
Het samenstellen van de perfecte badkamer draait niet alleen om het kiezen van mooie kleuren en materialen, maar vooral ook om het samenspel van designelementen en innovatieve technologieën. GROHE werkt daarom nauw samen met badkamerspecialisten die klanten een op een kunnen adviseren. GROHE levert daarbij een brede collectie perfect op elkaar afgestemde series die op maat passen bij de persoonlijke badkamerideeën van klanten. Of het nu gaat om de design klassieker Atrio, het sensuele minimalisme van Lineare, de modern slanke Essence of de nieuwe elegante Plus serie.

Vooral retailers, planners en installateurs zijn gebaat bij deze zorgvuldig samengestelde collecties, omdat het advies voor de productkeuze en het badkamerdesign hiermee wordt vereenvoudigd en toegespitst. In het designproces kunnen ze vertrouwen op GROHE’s Perfect Match, om op basis van drie kenmerken – design, prestaties en comfort – eenvoudig producten te selecteren die perfect bij elkaar passen.

Over GROHE
GROHE is een toonaangevend wereldwijd merk voor complete badkameroplossingen en keukenaccessoires en heeft in totaal meer dan 6000 werknemers, waarvan 2.400 in Duitsland. GROHE maakt sinds 2014 deel uit van de LIXIL Group Corporation. Als internationaal merk streeft GROHE naar de merkwaarden van technologie, kwaliteit, design en duurzaamheid met als doel de ‘Pure Freude an Wasser’ aan zijn klanten te leveren. GROHE ontwikkelt sinds het begin nieuwe productcategorieën. Dit omvat de GROHE Blue en Red watersystemen en het recent geïntroduceerde GROHE Sense waterbeveiligingssysteem dat een innovatief onderdeel is in de groeimarkt van slimme huistechnologie. Innovatie, ontwerp en ontwikkeling sluiten nauw op elkaar aan en zijn als geintegreerd proces stevig verankerd in Duitsland. Als gevolg hiervan dragen de producten van GROHE het keurmerk ‘Made in Germany’. In de afgelopen tien jaar heeft GROHE meer dan 300 design- en innovatieprijzen mogen ontvangen en belandde het in de top als één van de ‘meest duurzame grote merken van Duitsland’. GROHE was de eerste in zijn sector die de CSR-prijs van de Duitse regering won en was ook te zien in de top 50 ‘Changing the world’ van het gerenommeerde Fortune®-magazine.

Kijk voor meer informatie op https://www.badkamer.grohe.nl.

Een goed advies is goud waard

Alles voor een tevreden klant! Een erkend 5-sterrenspecialist wil u niet slechts een product of dienst verkopen, maar juist een fijne aankoopbeleving garanderen. Hierdoor weet u zeker dat u bij een winkel aanklopt waar de mensen tot het uiterste gaan om u 100% tevreden te stellen.

Vind uw 5-Sterrenspecialist

Interessante artikelen

Gratis meer informatie over Grohe?

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Een goed advies is goud waard

Wanneer u zeker wilt zijn van een goed advies, informeer dan bij een 5-sterrenspecialist.

Vind uw 5-Sterrenspecialist