Keurmerk Financiële dienstverlening

Keurmerk voor financieel advies


Het Keurmerk Financiële Dienstverlening komt voort uit het Keurmerk Hypotheekbemiddeling dat in 1998 tot stand is gekomen in overleg met een aantal marktpartijen, waaronder de Vereniging Eigen Huis. De verbreding van het

Keurmerk komt onder meer door de invoering van de Wet op het financieel toezicht, die voor meer dan alleen hypotheekbemiddeling geldt. Doesltelling van het Keurmerk is het waarborgen van kwaliteit van financieel advies aan consumenten. Het Keurmerk is aan een kantoor gebonden en dus niet aan een adviseur. Wel moeten alle adviseurs die bij een Keurmerkkantoor werken voldoen aan strenge eisen op het gebied van deskundigheid en integriteit. Tezamen geeft dit u zekerheid over de kwaliteit van het advies, omdat
een Keurmerkkantoor beter moet presteren dan de wet verplicht stelt. Vooral waar het gaat om uw belang als klant. Het kwaliteitsniveau van deze kantoren wordt periodiek gecontroleerd door de (onafhankelijke) Stichting Keurmerk Financiële Dienstverlening. De financiële consument staat centraal in de kwaliteitseisen van het Keurmerk. Een advieskantoor met Keurmerk Financiële  herkent u aan het keurmerklogo. Op www.kdfkeurmerk.nl ziet u aan welke eisen deze kantoren moeten voldoen. Ook vindt u er welke financiële dienstverleners bij u in de buurt het Keurmerk hebben.  


Kijk voor meer informatie op: www.kfdkeurmerk.nl

Een goed advies is goud waard

Alles voor een tevreden klant! Een erkend 5-sterrenspecialist wil u niet slechts een product of dienst verkopen, maar juist een fijne aankoopbeleving garanderen. Hierdoor weet u zeker dat u bij een winkel aanklopt waar de mensen tot het uiterste gaan om u 100% tevreden te stellen.

Vind uw 5-Sterren­specialist
Vind uw 5-Sterren­specialist